SNAŽÍME SE MAXIMÁLNĚ POMÁHAT

KOMPLETNÍ NABÍDKA SLUŽEB KANCELÁŘE


1. SEZNÁMENÍ SE S NEMOVITOSTÍ:

Abychom se dokázali řádně seznámit s celou nemovitosti, vyžádáme si od majitele veškerou dokumentaci, tiskopisy, povolení, ohlášky, vyúčtování energií, revizní zprávy a další dokumenty s tím spojené. Zároveň si originálním výpisem z katastru nemovitostí ověříme veškeré právní vady, věcná břemena, zástavní práva a případná další omezení, která mohou být s nemovitostí spojena.

Jsme díky tomu dokonale informovaní na schůzky s potencionálními kupci a zároveň nám tyto dokumenty pomůžou s cenotvorbou a předcházíme tak případným, na první pohled skrytým, komplikacím. 


2. ANALÝZA PRODEJNÍ CENY:

Na základě zjištěných informací, nabídkových cen v okolí a realizovaných prodejních cen, které máme k dispozici, pro klienty vypracujeme analýzu prodejní ceny a stanovíme jednotlivá prodejní pásma s ohledem na vámi požadovanou rychlost prodeje. Samozřejmě s cílem dosáhnout co nejvyšší ceny.


3. HOMESTAGING:

Ten by dnes měl být neodmyslitelnou součástí kvalitní prezentace nemovitosti, aby se potencionální kupující i v cizím prostoru cítil velmi dobře.

Jeho cílem je ukázat klientům potenciál nemovitosti a představit ji v tom nejlepším světle.

Pro mnohé z nás není jednoduché si mezi bílými zdmi v prázdném bytě představit vysněný útulný domov a to je mnohdy důvod, proč prodej nemovitosti trvá déle a musí dojít k více prohlídkám. Stejně škodlivým elementem může být i to, když je nemovitost plná vybavení předchozích majitelů nebo nájemců a zájemce se v ní necítí dobře, protože to jednoduše není jeho styl.

Tajemství úspěchu spočívá v tom najít balanc mezi vkusným a moderním vybavením a dostatečným prostorem pro fantazii kupujícího. Může se zdát, že se přeci nikdy nemůžeme trefit do vkusu všech, o to tady ani v podstatě nejde. U home stagingu je totiž důležité udělat prostor neutrální. Odstranit rušivé elementy - i když vy už jste si možná na skříňku v rohu obývacího pokoje zvykly, i přes to, že do interiéru tak úplně nezapadá, pro cizího člověka to ale může znamenat velkou překážku při rozhodování.

Podtrhnout výhody prostoru - každé místo má své plusy a mínusy a v tomto případě se při home stagingu budeme snažit všechny klady zdůraznit. Stačí vhodně zakomponovaná lampa v útulném koutu a kupující už si v hlavě představí, jak si v pohodlném křesle právě na tomto místě čte svou oblíbenou knihu.


4. VIRTUÁLNÍ HOMESTAGING:

Ne vždy je nemovitost vyklizená a uzbůsobená k tomu, vybavit ji něčím dalším. Převážně u starších nemovitostí po seniorech se často můžeme setkat se starým a masivním nábytkem, kterého se majitelé nechtějí zbavovat, podlahami nebo koberci, které nesou značné známky opotřebení nebo nedostatky u zdí, stropů a jiných statických částí nemovitosti. V takových případech se interiér těžko zútulňuje a jeho doplnění může finálnímu obrazu spíše uškodit.

Naštěstí máme řešení a tím je právě virtuální home staging, kdy díky reálným fotografiím objektu, dokáže náš bytový designér všechny nežádoucí elementy odstranit a nahradit je novým, moderním a neutrálním vybavením.
Zájemci si tak snadněji dokážou představit, jak by nemovitost mohla vypadat po případné rekonstrukci, zbavíme ji individuálního stylu majitelů a umožníme potencionálním kupujícím lépe uchytit dispozice nemovitosti.

Budou mít tak hned po koupi k dispozici nejen nemovitost, ale zároveň architektonický návrh, který jim samozřejmě podle jejich vlastních preferencí rádi upravíme.

Někdy se taky může stát, že všechno nejde tak, jak by si člověk představoval, zejména tedy po té časové stránce. Skloubit náš čas s tím fotografovým, modlit se, aby v ten den vyšlo skvělé počasí na fotografování a taky zkoordinovat možnosti majitelky obchodu, ze kterého nám dodává potřebné doplňky, může být někdy velmi obtížné, zvlášť když majitelé na prodej opravdu tlačí.

Při reálném home stagingu je nezbytné, abychom byli v nemovitosti přítomni, pokud se ale bavíme o tom virtuálním, je možné abychom po pořízení fotografií pokračovali v jiných, nezbytných pracích a o vybavení bytu už se zároveň na dálku stará náš profesionál. Ušetří to tak čas úplně všem.


5. PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE:

Naším standardem je, že každou nemovitost - i ten nejmenší byt v původním stavu, vždy fotografujeme profesionálně. Profesionální fotky nám pomáhají prodávat nemovitosti rychleji a za vyšší prodejní cenu. Standardem jsou rovněž pohledové fotografie pořízené dronem. 

Precizní příprava a fotografie nemovitosti jsou jedním z hlavních aspektů úspěšné prezentace. Možná byste se divili, kolik realitních kanceláří, ještě dnes, jednoduše nafotí byt při první prohlídce na telefon a tyto fotky používá v inzerci.


6. WEBOVÉ STRÁNKY NEMOVITOSTI:

Podrobně zpracovaný osobní web nemovitosti nabízí potencionálnímu zájemci kompletní souhrn informací a dokumentů, které nám běžné realitní portály nemohou nabídnout. Na pár takových zpracování osobních webů se můžete sami podívat :

Nejde ale jen o komplexní informace a přehlednost, to je spíše jen něco navíc. Zásadním benefitem těchto internetových stránek je především to, že díky jejich individualitě můžeme snáze zacílit okruh potencionálních klientů při propagaci.

Dnes už nám jednotlivé reklamní kanály umožňují cílit na zákazníky na základě věku, povolání nebo dokonce rodinného stavu. 

Více informací opět naleznete na našem webu: www.reality-instyle.cz/l/privatni-web-efektivni-nastroj-pro-prodej-vasi-nemovitosti/


7. VIDEOPROHLÍDKA NEMOVITOSTI:

Pokud se společně rozhodneme, že vyhotovíme videoprohlídku nemovitosti, což maximálně doporučujeme, samozřejmostí je prezentace na našem YouTube kanálu se spuštěním placené YouTube reklamy. Nespokojíme se však jen s vložením videa. Vaši videoprohlídku zacílíme na předem vybraný segment potenciálních kupujících a díky placené reklamě docílíme toho, aby se těmto uživatelům Vaše video ukazovalo před každým spuštěním jakéhokoliv videa. 


8. VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA:

Další ojedinělá, zvlášť v dnešní corona krizové době velmi užitečná, služba, která může kupujícímu poskytnout reálnou prohlídku nemovitosti bez osobní návštěvy a to z pohodlí svého domova formou telefonu, počítače nebo tabletu. 

Prodávajícím to zároveň ušetří mnohdy i několik hodin stráveného času s přípravou a úklidem před prohlídkou nemovitostí. 


9. ZPRACOVÁNÍ PROJEKTU, PŮDORYSY, VIZUALIZACE:

Pokud nemáte výkresovou/projektovou dokumentaci, tak ani to nevadí, poradíme si a v rámci této služby si celou nemovitost zaměříme, vypracujeme studii půdorysného řešení, pohledy na stavbu a při nadstandardu služby následně necháme nachystat 3D vizualizace nebo Virtuální staging pro reálnou představu možného budoucího vzhledu nemovitosti.


10. ODBORNÝ REALITNÍ MARKETING:

Vaší nemovitosti podpoříme placenou reklamou v obsahové síti Google a Seznam. Námi nabízené nemovitosti podpoříme propagací na sociálních sítích Facebook a Instagram. Správně napsaným textem a poutavým videem dosáhneme dalšího cenného sdílení.


11. LOKÁLNÍ KAMPAŇ:

Víme, že mnoho zájemců o koupi se rekrutuje právě z okolí nemovitosti. Pokud si budete přát umístíme na vaši nemovitost reklamní banner, který osloví kolemjdoucí a lidi ze sousedství.


12. STANDARDNÍ REALITNÍ INZERCE:

Sreality.cz, reality.cz, reality.idnes.cz - Samozřejmostí je pro nás propagace nemovitosti formou klasických, ale ověřených realitních portálů. Vaši nemovitost budeme v jeden okamžik inzerovat na 30 realitních portálech. Portálů je samozřejmě daleko víc, ale inzerce na okrajových portálech, ze kterých jsme nedostali za celý rok jedinou odezvu, nám nedávala smysl.


13. PROHLÍDKY NEMOVITOSTI:

Při každém zájmu o prohlídku nemovitosti budeme vždy k dispozici osobně. Prohlídky nejraději realizujeme bez účasti majitele, a to ze dvou důvodů. První je, že tím majiteli chceme ušetřit drahocenný čas. Druhý je, že se to tak prostě má dělat. Anonymita a obchod bez emotivních komplikací. Například v Americe se kupující s prodávajícím nepotkají ani u podpisu kupní smlouvy. Každá strana má totiž svého realitního poradce, který hájí její zájmy a vše za ni vyřizuje. Samozřejmě není podmínkou. Vždy budeme respektovat přání majitele.


14. PRAVIDELNÝ REPORT PRODEJE:

V rozpětí každých 7-14 dnů pro prodávajícího zpracováváme report vztahující se k prodeji dané nemovitosti. Uvedeme přehledy prohlídek, kontakty, předložené cenové nabídky, statistiky návštěvnosti nabídky na privátním webu a další data, která máme k dispozici.


15. ZPRACOVÁNÍ PRŮKAZU ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BUDOVY (PENB):

Ve spolupráci s ateliérem Ing. Františka Švadleňáka pomůžeme s vyhotovením průkazu energetické náročnosti budovy, který je každý prodávající povinen předložit kupujícímu nejpozději v den podpisu kupní smlouvy - www.svadlenakprojekty.eu


16. VYPRACOVÁNÍ REZERVAČNÍ SMLOUVY:

Ověříme bonitu kupujícího a až poté majitele vyzveme ke společnému podpisu trojstranné rezervační smlouvy. Smlouvou si potvrdíte společný zájem prodat a koupit, dle jasně daných podmínek a požadavků, které budou součástí dobře připravené rezervační smlouvy.


17. SMLUVNÍ / PRÁVNÍ DOKUMENTACE:

V 90 % případů bude kupující nákup financovat hypotečním úvěrem. Pětačtyřicet dnů je průměrná doba od podpisu rezervační smlouvy po vyhotovení odhadu, schválení hypotečního úvěru, přípravu úvěrové a zástavní smlouvy a podpisu kupní smlouvy. 

I během této doby jsme s majitelem v kontaktu a pravidelně informujeme o stavu vyřizování. Pokud budeme rovněž hypotečním úvěrem kupujících částečně nebo úplně vymazávat hypoteční úvěr prodávajícího, který na nemovitosti vázne, vysvětlíme veškeré potřeby a zajistíme veškeré podmínky pro vzdání se potřebných zástavních práv a souvisejících zápisů dané banky. 

Během této doby necháme u Mgr. Mojmíra Náplavy, specialisty na realitní právo, připravit kupní smlouvu a smlouvu o advokátní úschově - www.akn.cz. Budete-li si to prodávající nebo kupující přát, můžeme úschovu finančních prostředků realizovat pomocí bankovní nebo notářské úschovy.


18. UZAVŘENÍ PŘÍPADU:

Jakmile budeme mít schválené znění kupní smlouvy, smlouvy o úschově a kupující bude mít podepsanou úvěrovou smlouvu, můžeme přistoupit ke společnému podpisu veškerých dokumentů. Šetříme všem stranám velmi důležitý čas. Vše proběhne v jeden den na jednom místě a to u nás v sídle ve Starém Městě.

Podepsané dokumenty společně s kupujícími doručíme do banky. Kupující i banka načerpají peníze do úschovy a jakmile bude v úschově 100 % kupní ceny nebo potřebná část dle smlouvy o úschově, doručíme za všechny strany dokumenty na katastrální úřad, zaplatíme příslušné správní poplatky a příslušná vkladová řízení.


19. VYPLACENÍ FINANCÍ Z ÚSCHOVY:

Jakmile katastrální úřad zapíše zástavní i vlastnické právo a naopak vymaže např. zástavní právo původní, budeme všechny strany ještě ten den informovat a domluvíme se s na předání nemovitosti novému majiteli. 

K výplatě uschovaných peněz je potřeba splnit pár podmínek. Tou hlavní je doložit advokátovi nový list vlastnictví a vyrozumění o provedení vkladu, které majiteli zasílá přímo katastrální úřad. Vše za majitele uděláme a postaráme se o to, abyste měli peníze za prodej co nejdříve na svém účtu.


20. PŘEDÁNÍ NEMOVITOSTI:

Po úspěšném převodu vlastnického práva se s bývalým a novým majitelem domluvíme na oficiálním předání nemovitosti. Samozřejmostí je, že připravíme veškeré protokoly/formuláře a pomůžeme s přepisem veškerých médií, ať už u standardních dodavatelů nebo v rámci bytových jednotek u příslušné správy nemovitosti.


NA ZÁVĚR UŽ SNAD POUZE TŘEŠNIČKA NA DORTU V PODOBĚ UKONČENÍ DOSAVADNÍ SPOLUPRÁCE

Pro někoho je prodej nemovitosti zkušeností, kterou pozná jednou nebo dvakrát v životě. Pro někoho kdo se nemovitostmi zabývá je tato zkušenost jednou z mnoha. Každopádně v této době budeme mít společně několik desítek hovoru, nespočet e-mailových komunikací a nemalé množství osobních setkání.

I když tuto možnost necháme samozřejmě na vás, není nic příjemnější než si zajít na dobrou večeři a při ní zakončit úspěšnou spolupráci.

Věřím, že jsem vám tímto povídám malinko otevřel oči, jak by kvalitní služby realitní kanceláře měli vypadat, ale především, že jsem vás ujistil v tom, že naše kancelář je správná volba. 

LÍBÍ SE VÁM NAŠE PRÁCE?

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.