NENÍ MAKLÉŘ JAKO MAKLÉŘ

04.02.2022

Téměř denně narazím alespoň na jednu nabídku některé z realitních kanceláří a téměř denně kroutím hlavou nad tím, jak je zpracovaná.

Buď to, pro mě z nepochopitelného důvodu, "humoristicky" nebo žalostně nekvalitně.

Dodnes jsem nepřišel na kloub tomu, proč bych měl na videích, která mají prezentovat danou nemovitost, skákat, zpívat nebo se jakkoliv jinak předvádět.

Není důležitější vidět, jak vypadá okolí domu, než to, jak si v něm makléř vaří kávu a sleduje televizi? Prezentace má samozřejmě v potencionálních zájemcích vyvolávat emoce. Těmi ale mají být teplo domova, bezpečí, nadšení. Ne trapnost, nebo v lepším případě smích.

Neprodáváme jen domy a byty, ale především domovy lidí a nejsem si jistý, jestli je zrovna tato cesta vůči nim fér. 
Při dnešní ceně nemovitostí, je často koupě té vlastní životní krok. A ten by podle mého neměl začínat tím, že ve své, možná, budoucí koupelně uvidíte cizího člověka, jehož polonahé tělo znáte dřív, než jeho jméno.

Kvalitní fotografie, prvotřídní video, záběry z dronu, 3D skeny a videoprohlídka, to jsou kroky, kterými by ale mělo začít seznámení s vašim budoucím domem nebo bytem. A jsou to taky kousky, které dohromady vytvoří perfektní a hlavně funkční prezentaci nemovitosti.

Takovou prezentaci, které věřím a kterou i já vytvářím pro své klienty.  



LÍBÍ SE VÁM NAŠE SLUŽBY? JSEM VÁM PLNĚ K DISPOZICI

STAČÍ VYPLNIT JEDNODUCHÝ FORMULÁŘ A MY SE VÁM OBRATEM OZVEME