Průběh prodeje developerských projektů mi v mnoha bodech připomíná přípravu na maraton. Počáteční nadšení, pořád o tom musíte mluvit, s každým. Nevyhnutelně přijdou i okamžiky, kdy si říkáte "proč se tak týrám?", ale pak proběhnete cílovou páskou a víte, že to všechno mělo smysl. Celý tým jásá a vám se chce skoro až brečet, že to skončilo. I když tohle píšu s lehkou nadsázkou, práci na každém developerském projektu beru opravdu vážně. Důvěra mých klientů je pro mě klíčová a při takových projektech cítím, jak velkou zodpovědnost na sobě mám.
Každý projekt je jiný, a proto univerzální postup nenabízím. Umím naslouchat a poskládat služby přesně na míru tak, abych dosáhl co nejlepšího prodeje.
- Kompletní marketingová strategie
- Prodejní strategie
- Brand manuál celého projektu
- Vizualizace
- Tvorba a správa webových stránek
- Smluvní proces celého projektu
- Komunikace se zájemci, klientský servis
- Prohlídky nemovitostí za osobní účasti
- Procesy na katastru nemovitostí
- Pravidelné reporty