Průběh prodeje developerských projektů mi v mnoha bodech připomíná přípravu na maraton. Počáteční nadšení, pořád o tom musíte mluvit, s každým. Nevyhnutelně přijdou i okamžiky, kdy si říkáte "proč se tak týrám?", ale pak proběhnete cílovou páskou a víte, že to všechno mělo smysl. Celý tým jásá a vám se chce skoro až brečet, že to skončilo. I když tohle píšu s lehkou nadsázkou, práci na každém developerském projektu beru opravdu vážně. Důvěra mých klientů je pro mě klíčová a při takových projektech cítím, jak velkou zodpovědnost na sobě mám. 
Každý projekt je jiný, a proto univerzální postup nenabízím. Umím naslouchat a poskládat služby přesně na míru tak, abych dosáhl co nejlepšího prodeje.
- Kompletní marketingová strategie
 - Prodejní strategie
 - Brand manuál celého projektu
 - Vizualizace
 - Tvorba a správa webových stránek
 - Smluvní proces celého projektu
 - Komunikace se zájemci, klientský servis
 - Prohlídky nemovitostí za osobní účasti
 - Procesy na katastru nemovitostí
 - Pravidelné reporty