Pokud vy nabízíte nemovitost, 
já vám nabízím své zkušenosti k úspěšnému prodeji
 Moje práce není žádným tajemstvím
Při prodeji nemovitostí mám strategii založenou na třech nejdůležitějších krocích. Mít co nabízet, mít to komu nabízet a bez zbytečných komplikací a zdržování obchod dokončit. 
První dojem je ten nejdůležitější. Proto si na tom, jak nemovitost bude v prezentaci vypadat, dávám obzvlášť záležet. Nemusíte se bát, nebudu vás po domě nahánět se smetákem, na všechno máme profíky, kteří se o to postarají. 
Pokud je k tomu prostor vhodný, přichází na řadu "homestagin". Vybavení nemovitosti vhodným nábytkem a doplňky, které vybere bytový designér. Věřte mi, mnoho lidí si prázdný prostor nedokáže intuitavině naplnit a zbytečně jim kvůli tomu unikne potenciál místa. 
Nemovitost je připravená, na scénu přichází fotograf a kameraman. Fotografie prodávají, to mám ověřeno. Proto mě vždycky mrazí, když u rádoby profesionální kanceláře vidím prezentaci založenou na fotografiích z telefonu. Sám mám nespočet zkušeností s tím, že zájemci často nečtou, ale o nemovitost mají zájem jen díky tomu, jak vypadá a proto fotkám a videím věnujeme hodně času, hodně péče. 
Díky videím dokážeme zase potenciónálním zájemcům předat emoci, která fotkám chybí. Videa jsou navíc nejefektivnějším nástrojem v online kampaních, v počtu shlédnutí kralují celému online prostoru. 
Jen hezká prezentace ale nestačí. Důležitá jsou i fakta. Ideální situace je totiž taková, kdy na prohlídku přijede člověk, který si nemovitost zamiloval na základě fotografií a i přes veškeré informace je přesvědčený, že ji chce koupit. Je zbytečné ztrácet můj i zájemcův čas tím, že neuvedu nějaké podstatné informace, na které stejně při osobní prohlídce přijde. Takže čím víc podkladů máte k dispozici, tím líp.
Přehlednost, další důležitý aspekt úspěšné prezentace. Právě proto téměř pro každou nemovitost vytvářím vlastní webové stránky. Inzerce na realitních portálech opravdu nestačí a nevěřte těm, co budou tvrdit opak. A já vám teď vysvětlím proč. Za prvé jsme v tomto prostoru hojně omezení počtem slov a fotografií. A za druhé nejsou tyto portály ničím výjimečné. Každá nabídka působí stejně, unifikovaně, bez nápadu. Mým cílem a ostatně i vašim je, aby právě vaše nemovitost vystupovala z davu a zaujala. A v neposlední řadě si samozřejmě měřím návštevnost, abych vám mohl přesně říct, kolik lidí mělo konkrétně o vaši nemovitost zájem a jak se v čase vyvíjí.
V online prostoru ještě chvíli zůstaneme, protože využívání online marketingových nástrojů je pro mě v dnešní době už denní chleba. Každá nemovitost má svoji sofistikovanou kampaň, která vyzdvihne její charakter a v krátkém čase dokáže oslovit své klíčové publikum. Kromě efektivity vám díky tomu můžu dodávat ale i skutečná data, jaký zájem o nemovitost je. 
Takže máme skvělou prezentaci, naplno využíváme všechny prodejní kanály a co dál? 
V rychlosti ještě zmíním to, jak pracuji s cenou. Pro její správné nastavení nevycházím jen z cenové mapy, aktuální situace nebo našeptávání mého selského rozumu a zkušeností, ale jdu daleko víc do hloubky, kdy využívám například data z katastru nemovitostí x let dozadu.
Jak už jsem psal v medailonku o sobě, nejradši si všechno dělám sám. Jsou ale určité kroky, které sám dělat nemůžu, nebo neumím a právě na ty mám kolem sebe svůj malý tým lidí. Jedním z nich je advokát, který se postará o kompletní smluvní dokumentaci a úschovu kupní ceny.
Nerad bych ve vás vyvolal dojem, že skvělá prezentace je stoprocentním úspěchem, někdy se bohužel nedaří hned, ačkoliv je práce dokonale odvedená, ale tak jak u všeho, i v realitách platí, že trpělivost růže přináší. Rád se pyšním případy, kdy byly nemovitosti prodány prakticky dřív, než byla nabídka oficiálně zveřejněná, no nebyl bych fér, kdybych neřekl, že jsem se za svoji kariéru už setkal i s případy, které se vlekly. Nakonec jsme se k vytíženému cíli, sice zpocení, ale dostali.
Tolik o tom, jak postupuju v případě, že mi dáte důvěru a svěříte k prodeji vaši nemovitost.
Reference
Moji nejlepší vizitkou jsou zkušenosti těch, se kterými spolupracuji
Zobrazit více referencíOsobně s vámi projdeme každý detail